miercuri, 17 martie 2010

training-uri, conferinte si workshop-uri.

Voi studentii, care ma cititi...am o veste si o rugaminte pentru/la voi.

In cadrul festivalului CampusFest, in luna mai, vom organiza o serie de conferinte, training-uri si workshop-uri.

Acum, inainte sa va spun la ce ne-am gandit noi (echipa StudCard), spuneti-mi voi niste teme, niste domenii, pe care v-ar interesa cu adevarat sa participati. Noi ne-am gandit la cate ceva, dar cum cunoastem studenti dintr-un numar mai mic de facultati, eu as vrea sa stiu si parerile voastre. Feel free sa lasati aici un comentariu, sau sa-mi scrieti un mail. Pentru ca toate sa fie in interesul vostru, caci altfel, dupa cum ziceam si alta data, n-are rost.

Va pup!

PS. dupa ce primesc raspunsuri de la voi o sa va spun si la ce ne-am gandit noi, sa vedem ce va intereseaza si din acelea. Pana atunci, o sa astept cuminte sa imi raspundeti, sa vedem ce este realizabil.
Si ce este realizabil si de interes, se va realiza cu interes.

PPS. mail: ducaiulia@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu