marți, 23 martie 2010

Iubirile mele. Amandoua, sau amandoi.



Am incercat si partea cultural-educativa pe blog (vezi postarea anterioara), dar la aia o sa revenim mai pe la inceputul lui mai.

Sa revenim la partea personala. Azi imi astept iubirile. Ca da, am doua. Mai bine zis doi, nu doua. La noapte vin la mine. Amandoi. Impreuna. Mi-e dor de ei. Nu i-am mai vazut de mult si ar fi si timpul si momentul sa ne intalnim. Si sa ne jucam cu frisca.

Deja va ganditi la chestii indecente, asa-i? Stiam eu...Nu-i cazul. Iubirile mele au 4 ani, si tot ce facem noi cu frisca e sa ne-o intindem pe nas :)

Azi n-am fost la scoli, si nici nu merg. Am stresuri. Vin ai mei, parintii, finii, piticii...= fripturi, piftelute, curatenie, spalat geamuri, perdele, aspirat.

Pentru frisca aia de pe nas...merita efortul.

Si daca are cineva intentia sa ma ajute. NU vreau, am terminat tot.
Acum astept...si astept....si astept....si pana astept scriu degeaba pe blog.

Si ma gandesc, ca acum normal ca o sa va apuce...ca pe voi nu va intereseaza.Si vesnic imi pun aceeasi intrebare: Atunci de ce naiba imi mai cititi blogul, daca stiti clar ca e un blog personal, pe care scriu lucruri personale si fara nici o relevanta pentru voi?
Bine,recunosc, e relevant pentru unii dintre voi, aia care n-au tupeu sa ma intrebe ce mai fac, si-atunci citesc pe blog. Si mai e relevant pentru unii dintre voi care sunt curiosi de la Mama Natura. Si pentru aia care intra pe bloguri numai ca sa critice neconstructiv, c-asa le place lor.

Eh, si mi-am raspuns singura la intrebare!

5 comentarii:

  1. Well, fiecare trebuie sa mai aiba momente d'astea sentimentale nu? :) foarte fain! distractie!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci eu anonim...mama ce iti plac copii(oricum felicitari pentru tot efortul depus)...deci jesus!!!!deci chiar nu te inteleg bunatatea ta ma depaseste....no iarta-ma da chiar nu ias suporta pe amandoi 24 cu 24....te pupacesc....ce sa zic tre sa mai scriu ca is blonda ta....kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. te astept joi seara la spectacol in Campus Pub si iti spun de pe acum ca nu vor mai fi glume despre Alba. Sper :D . Andrei COMEDICA

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate un pic de sentimente personale l-a omorit pe nimeni...cred:)).Adica cred ca in orice punem pe hartie virtuala punem si-un pic din noi,deci practic daca nu ne ocupam timpul cu stiri plicticoase,atunci scriem despre propria noastra viata.Si viata este o carte care n-o sa fie niciodata terminata,viata noastra fiind poate doar un alt capitol:D.Da-i naibii pe hateri,oricum mereu sunt acolo,si in real,si in virtual,asteptand numai sa iti strice buna dispozitie,tie sau oricui da peste ei,inclusiv mie.Deci...sa nu-i lasam sa distruga nimic,shall we?
    P.S:vaaai...copilasii sunt asa de duuuulci:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. @Myriam

    multumesc! :* esti o scumpa :)

    RăspundețiȘtergere