luni, 16 mai 2011

today and for ever.

M-am indragostit iremediabil de urmatoarele melodii...de-acum, demult, nici nu mai conteaza. Nu e un top al preferintelor mele "vesele", ci e in ton cu vremea de astazi (cand ploua, tuna, e frig si gri).

Unele sunt de multa vreme, poate nici nu mai stiu cand le-am ascultat prima oara si de ce...Oricum, cand imi vine sa arunc cu ceva de pereti, ajuta...

Guess Who ft. Grasu XXL - A Doua Oara

Asculta mai multe audio diverse


P.Diddy and Mario Winas- Best Friend

Asculta mai multe audio diverse


Macy Gray- I TRY

Asculta mai multe audio diverse


Tanya Stephens - It's a pity

Asculta mai multe audio diverse



Jurassic 5 & Nelly Furtado - Thin Line

Asculta mai multe audio hip-hop


PANDERA -In My Dreams

Asculta mai multe audio diverse


Adele - Someone...

Asculta mai multe audio blues



Dido - Sand in My Shoes

Asculta mai multe audio diverse


Si...last but not least...urmatoarele doua melodii sunt cele care ma fac sa-mi aduc aminte de ce am ales sa cred ca de fapt nu exista nici un dumnezeu, nici de-al tau, nici de-al meu. Nici o legatura cu melodiile in sine, ci doar cu ceea ce reprezinta ele.

Sofia & Gaby - vei ramane in gandul meu

Asculta mai multe audio diverse


Cargo - Aproape de voi

Asculta mai multe audio diverse


enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu